Ομάδες Μαθητών
Επιλέγοντας τον τίτλο της εργασίας βλέπετε τους μαθητές που τη διαπραγματεύονται
|
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ |
|
|
|
Τρίτη, 05 Νοέμβριος 2013 12:41 |
«Γιατί πρέπει να στραφεί η ανθρωπότητα στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ);»
Τελική Εργασία
Σκοπός της έρευνας που θα κάνουν οι μαθητές, θα είναι ν? ανακαλύψουν ποιές είναι οι ΑΠΕ, καθώς και τη σημασία αυτών στη ζωή των ανθρώπων. Η έρευνα θα εστιαστεί περισσότερο στις μορφές ΑΠΕ που χρησιμοποιούνται στην Κρήτη.
Μερικά από τα ερευνητικά ερωτήματα θα είναι:
α. Ποιές είναι οι ΑΠΕ;
β. Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση των ΑΠΕ;
γ. Ποιες απ? αυτές χρησιμοποιούνται περισσότερο στην Κρήτη και γιατί;
δ. Υπάρχουν επιπτώσεις από τη χρήση των ΑΠΕ ;
ε. Τι πρέπει να γίνει για να διαδοθεί η χρήση των ΑΠΕ;
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Α1 - Α2
|
ΔΟΤΣΟΣ
|
1
|
ΑΓΓΕΛΑΚΗ
|
ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΜΙΧΑΕΛΑ
|
2
|
ΒΙΓΛΗ
|
ΣΤΕΦΑΝΙΑ
|
3
|
ΓΑΛΑΝΑΚΗ
|
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
|
4
|
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
|
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|
5
|
ΔΟΥΡΟΥΝΤΟΥΔΑΚΗΣ
|
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|
6
|
ΚΑΖΑΚΟΣ
|
ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ
|
7
|
ΚΑΛΟΓΡΙΔΗ
|
ΜΑΡΙΑ
|
8
|
ΚΑΡΤΕΡΑΚΗ
|
ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ
|
9
|
ΚΑΣΤΑΝΑΚΗΣ
|
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
|
10
|
ΚΟΚΑΚΗΣ
|
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
|
11
|
ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ
|
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
|
12
|
ΚΟΥΒΑΡΙΤΑΚΗ
|
ΙΩΑΝΝΑ
|
13
|
ΚΟΥΝΑΚΗΣ
|
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
|
14
|
ΚΟΥΝΔΟΥΡΑΚΗΣ
|
ΚΟΣΜΑΣ
|
15
|
ΚΟΥΣΙΔΗΣ
|
ΙΩΑΝΝΗΣ
|
16
|
ΚΟΥΤΟΥΛΑΚΗΣ
|
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 08 Μάιος 2014 09:55 |
|
Τρίτη, 05 Νοέμβριος 2013 12:37 |
ΕΦΗΒΕΙΑ
|
Α3 - Α4
|
Δ. ΒΛΑΧΟΔΗΜΟΣ
|
1
|
ΜΑΔΑΡΙΩΤΑΚΗ
|
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
|
2
|
ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗ
|
ΓΕΩΡΓΙΑ
|
3
|
ΜΠΟΥΛΙΤΣΑΚΗ
|
ΕΛΠΙΔΑ
|
4
|
ΜΥΛΩΝΑΚΗ
|
ΜΑΡΙΑ
|
5
|
ΝΑΞΑΚΗ
|
ΑΝΝΑ
|
6
|
ΝΙΚΗΤΑΚΗ
|
ΜΑΡΙΑ - ΣΤΥΛΙΑΝΗ
|
7
|
ΝΤΑΟΥΝΤΑΚΗ
|
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΟΡΒΟΚΗ
|
8
|
ΠΑΠΑΔΟΜΑΝΩΛΑΚΗ
|
ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ-ΑΡΤΕΜΙΣ
|
9
|
ΡΙΝΑΚΑΚΗ
|
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
|
10
|
ΤΣΙΦΤΣΟΓΛΟΥ
|
ΜΑΡΙΑ
|
11
|
ΦΑΤΣΕΑ
|
ΙΩΑΝΝΑ
|
12
|
ΜΑΡΟΥΚΙΑΝ
|
ΑΣΤΡΙΚ
|
13
|
ΜΠΟΜΠΟΛΑΚΗΣ
|
ΠΑΥΛΟΣ
|
14
|
ΠΟΛΛΑΚΗΣ
|
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
|
15
|
ΤΟΨΑΧΑΛΙΔΗ
|
ΕΛΕΝΗ
|
16
|
ΦΙΩΤΑΚΗ
|
ΕΥΤΥΧΙΑ
|
17
|
ΦΥΤΟΥΡΑΚΗ
|
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
|
18
|
ΧΑΒΡΕΔΑΚΗ
|
ΕΥΓΕΝΙΑ
|
|
ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΙΚΕΣ - ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
|
|
|
Τρίτη, 05 Νοέμβριος 2013 12:37 |
Φυσιολατρικές ? υπαίθριες δραστηριότητες
Τελική Εργασία
Η εργασία έχει στόχο αρχικά να γνωρίσει στους μαθητές διάφορες φυσιολατρικές δραστηριότητες (ορειβασία, αναρρίχηση, σπηλαιολογία, τεχνική κατάβαση φαραγγιών) ενώ παράλληλα να τους εξοικειώσει με τα υλικά και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται. Παράλληλα οι μαθητές θα γνωρίσουν και θα εκτιμήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει ο τόπος τους για την ενασχόληση με τις προαναφερθέντες δραστηριότητες.
Μερικά από τα ερευνητικά ερωτήματα θα είναι:
1. Πώς μπορούμε να πεζοπορούμε με ασφάλεια;
2. Σωστός προσανατολισμός.
3. Πώς γίνεται η ανάγνωση ορειβατικών χαρτών;
4. Βασικές γνώσεις αναρρίχησης, σπηλαιολογίας, τεχνικής κατάβασης φαραγγιών.
ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΙΚΕΣ - ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
|
Α3 - Α4
|
ΚΑΤΣΑΝΕΒΑΣ
|
1
|
ΜΑΚΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ
|
ΧΡΗΣΤΟΣ
|
2
|
ΜΑΤΣΑΜΑΚΗ
|
ΜΑΡΙΑ
|
3
|
ΜΠΑΡΤΖΕΜΑΤΖΙΔΗ
|
ΕΛΕΝΗ
|
4
|
ΜΠΑΣΙΑ
|
ΜΑΡΙΑ
|
5
|
ΝΙΚΗΦΟΡΑΚΗ
|
ΕΛΕΝΗ
|
6
|
ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ
|
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
|
7
|
ΠΑΪΖΗ
|
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
|
8
|
ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ
|
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
9
|
ΠΟΘΗΤΟΥ
|
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
|
10
|
ΣΓΟΥΡΟΜΑΛΛΗ
|
ΕΙΡΗΝΗ
|
11
|
ΣΙΓΙΟΛΤΖΑΚΗ
|
ΑΡΓΥΡΩ
|
12
|
ΣΚΑΛΙΔΑΚΗ
|
ΣΤΥΛΙΑΝΗ
|
13
|
ΣΚΟΥΛΟΥΔΑΚΗ
|
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
|
14
|
ΤΣΑΠΑΚΗΣ
|
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
|
15
|
ΤΣΙΚΟΥΔΑΚΗ
|
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
|
16
|
ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ
|
ΜΑΡΙΑ
|
17
|
ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ
|
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
|
18
|
ΨΑΡΟΥΔΑΚΗ
|
ΙΩΑΝΝΑ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 08 Μάιος 2014 12:16 |
ΠΟΔΗΛΑΤΟ : ΕΝΑ "ΣΥΓΧΡΟΝΟ" ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ |
|
|
|
Τρίτη, 05 Νοέμβριος 2013 12:36 |
Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να μελετήσουν οι μαθητές τη χρήση του ποδηλάτου στη σύγχρονη Ελλάδα της οικονομικής κρίσης. Να αναζητηθούν στοιχεία για τη συχνότητα και τον τρόπο χρήσης του στα Χανιά, και να συγκριθούν με παλαιότερα χρόνια, με τη χρήση του σε άλλες ελληνικές περιοχές και σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.
Ερευνητικά ερωτήματα :
Ποιό είναι το προφίλ των ατόμων που χρησιμοποιούν το ποδήλατο (φύλο, ηλικία, οικογενειακή κατάσταση κλπ);
Η συχνότητα και ο τρόπος χρησιμοποίησής του (μετακίνηση, άθληση, ψυχαγωγία).
Ποια τα είδη του, το κόστος αγοράς και συντήρησης ενός ποδηλάτου;
Υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές (πχ. ποδηλατόδρομοι);
Είναι ασφαλές ως μέσο μετακίνησης;
Ποιά τα οφέλη από τη χρήση του ποδηλάτου;
ΠΟΔΗΛΑΤΟ : ΕΝΑ "ΣΥΓΧΡΟΝΟ" ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ
|
Α3 - Α4
|
ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΟΣ
|
1
|
ΜΠΟΥΖΟΥΝΙΙΕΡΑΚΗ
|
ΜΑΡΙΑ - ΧΡΥΣΟΥΛΑ
|
2
|
ΠΑΠΑΔΟΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗ
|
ΑΘΗΝΑ
|
3
|
ΜΠΕΡΤΑΚΗΣ
|
ΜΙΧΑΗΛ
|
4
|
ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
|
ΙΩΑΝΝΗΣ
|
5
|
ΡΟΥΣΑΚΗ
|
ΧΡΥΣΗ-ΒΑΡΒΑΡΑ
|
6
|
ΣΑΜΨΩΝ
|
ΜΙΧΑΗΛ
|
7
|
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ
|
ΜΑΡΙΑ
|
8
|
ΣΧΟΙΝΟΠΛΟΚΑΚΗ
|
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
|
9
|
ΤΖΟΥΓΚΑΡΑΚΗΣ
|
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
|
10
|
ΤΡΙΛΥΡΑΚΗ
|
ΕΛΙΣΑΒΕΤ
|
11
|
ΤΡΟΥΛΙΤΑΚΗ
|
ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ
|
12
|
ΤΡΟΥΛΙΤΑΚΗ
|
ΜΑΡΙΑΝΘΗ
|
13
|
ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ
|
ΑΝΔΡΕΑΣ
|
14
|
ΧΙΩΤΑΚΗ
|
ΡΟΔΩ
|
15
|
ΧΟΥΔΑΛΑΚΗΣ
|
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
|
16
|
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗ
|
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 22 Νοέμβριος 2013 09:30 |
|
|
|
Σελίδα 3 από 3 |