forex trading logo

Αρχική σελίδα Σχολικό Έτος 2013-2014 Ερευνητικές Εργασίες Α Τετραμήνου
Ομάδες Μαθητών Α Τετραμήνου

Ομάδες Μαθητών  

Επιλέγοντας τον τίτλο της εργασίας βλέπετε τους μαθητές που τη διαπραγματεύονται

Τμήματα

Ομάδες Μαθητών

Υπεύθυνος Καθηγητής

Α1 - Α2

ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΙ

ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΟΣ

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ

ΣΟΛΑΝΑΚΗΣ

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ Α.Π.Ε.

ΔΟΤΣΟΣ

Α3 - Α4

ΠΟΔΗΛΑΤΟ : ΕΝΑ "ΣΥΓΧΡΟΝΟ" ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ

ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΟΣ

ΕΦΗΒΕΙΑ

ΒΛΑΧΟΔΗΜΟΣ

ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΙΚΕΣ - ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΚΑΤΣΑΝΕΒΑΣ

Β1-Β2

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ

ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΟΣ

ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ : ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Ή ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΠΕΙΛΗ;

ΔΟΤΣΟΣ

Ο ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ

ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ

Β3-Β4-Β5

ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΜΗ ΖΩΗ

ΣΟΛΑΝΑΚΗΣ

ΜΙΚΡΑΣΙΑ: ΧΑΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ, ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΟΣ

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ

ΦΥΤΑ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΦΥΤΩΝ

ΚΑΨΩΜΕΝΟΥ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ

ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ



ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 05 Νοέμβριος 2013 12:41

 

«Γιατί πρέπει να στραφεί η ανθρωπότητα στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ);»

Τελική Εργασία

Σκοπός της έρευνας που θα κάνουν οι μαθητές, θα είναι ν? ανακαλύψουν ποιές είναι οι ΑΠΕ, καθώς και τη σημασία αυτών στη ζωή των ανθρώπων. Η έρευνα θα εστιαστεί περισσότερο στις μορφές ΑΠΕ που χρησιμοποιούνται στην Κρήτη.

Μερικά από τα ερευνητικά ερωτήματα θα είναι:

α. Ποιές είναι οι ΑΠΕ;

β. Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση των ΑΠΕ;

γ. Ποιες απ? αυτές χρησιμοποιούνται περισσότερο στην Κρήτη και γιατί;

δ. Υπάρχουν επιπτώσεις από τη χρήση των ΑΠΕ ;

ε. Τι πρέπει να γίνει για να διαδοθεί η χρήση των ΑΠΕ;

 

ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Α1 - Α2

ΔΟΤΣΟΣ

1

ΑΓΓΕΛΑΚΗ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΜΙΧΑΕΛΑ

2

ΒΙΓΛΗ

ΣΤΕΦΑΝΙΑ

3

ΓΑΛΑΝΑΚΗ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

4

ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

5

ΔΟΥΡΟΥΝΤΟΥΔΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

6

ΚΑΖΑΚΟΣ

ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ

7

ΚΑΛΟΓΡΙΔΗ

ΜΑΡΙΑ

8

ΚΑΡΤΕΡΑΚΗ

ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ

9

ΚΑΣΤΑΝΑΚΗΣ

ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

10

ΚΟΚΑΚΗΣ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

11

ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

12

ΚΟΥΒΑΡΙΤΑΚΗ

ΙΩΑΝΝΑ

13

ΚΟΥΝΑΚΗΣ

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

14

ΚΟΥΝΔΟΥΡΑΚΗΣ

ΚΟΣΜΑΣ

15

ΚΟΥΣΙΔΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

16

ΚΟΥΤΟΥΛΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 08 Μάιος 2014 09:55
 
ΕΦΗΒΕΙΑ PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 05 Νοέμβριος 2013 12:37

ΕΦΗΒΕΙΑ

Α3 - Α4

Δ. ΒΛΑΧΟΔΗΜΟΣ

1

ΜΑΔΑΡΙΩΤΑΚΗ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

2

ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗ

ΓΕΩΡΓΙΑ

3

ΜΠΟΥΛΙΤΣΑΚΗ

ΕΛΠΙΔΑ

4

ΜΥΛΩΝΑΚΗ

ΜΑΡΙΑ

5

ΝΑΞΑΚΗ

ΑΝΝΑ

6

ΝΙΚΗΤΑΚΗ

ΜΑΡΙΑ - ΣΤΥΛΙΑΝΗ

7

ΝΤΑΟΥΝΤΑΚΗ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΟΡΒΟΚΗ

8

ΠΑΠΑΔΟΜΑΝΩΛΑΚΗ

ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ-ΑΡΤΕΜΙΣ

9

ΡΙΝΑΚΑΚΗ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

10

ΤΣΙΦΤΣΟΓΛΟΥ

ΜΑΡΙΑ

11

ΦΑΤΣΕΑ

ΙΩΑΝΝΑ

12

ΜΑΡΟΥΚΙΑΝ

ΑΣΤΡΙΚ

13

ΜΠΟΜΠΟΛΑΚΗΣ

ΠΑΥΛΟΣ

14

ΠΟΛΛΑΚΗΣ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

15

ΤΟΨΑΧΑΛΙΔΗ

ΕΛΕΝΗ

16

ΦΙΩΤΑΚΗ

ΕΥΤΥΧΙΑ

17

ΦΥΤΟΥΡΑΚΗ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

18

ΧΑΒΡΕΔΑΚΗ

ΕΥΓΕΝΙΑ

 
ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΙΚΕΣ - ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 05 Νοέμβριος 2013 12:37

 

Φυσιολατρικές ? υπαίθριες δραστηριότητες

Τελική Εργασία

Η εργασία έχει στόχο αρχικά να γνωρίσει στους μαθητές διάφορες φυσιολατρικές δραστηριότητες (ορειβασία, αναρρίχηση, σπηλαιολογία, τεχνική κατάβαση φαραγγιών) ενώ παράλληλα να τους εξοικειώσει με τα υλικά και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται. Παράλληλα οι μαθητές θα γνωρίσουν και θα εκτιμήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει ο τόπος τους για την ενασχόληση με τις προαναφερθέντες δραστηριότητες.

Μερικά από τα ερευνητικά ερωτήματα θα είναι:

1. Πώς μπορούμε να πεζοπορούμε με ασφάλεια;

2. Σωστός προσανατολισμός.

3. Πώς γίνεται η ανάγνωση ορειβατικών χαρτών;

4. Βασικές γνώσεις αναρρίχησης, σπηλαιολογίας, τεχνικής κατάβασης φαραγγιών.

 

ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΙΚΕΣ - ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Α3 - Α4

ΚΑΤΣΑΝΕΒΑΣ

1

ΜΑΚΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

2

ΜΑΤΣΑΜΑΚΗ

ΜΑΡΙΑ

3

ΜΠΑΡΤΖΕΜΑΤΖΙΔΗ

ΕΛΕΝΗ

4

ΜΠΑΣΙΑ

ΜΑΡΙΑ

5

ΝΙΚΗΦΟΡΑΚΗ

ΕΛΕΝΗ

6

ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

7

ΠΑΪΖΗ

ΔΕΣΠΟΙΝΑ

8

ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

9

ΠΟΘΗΤΟΥ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

10

ΣΓΟΥΡΟΜΑΛΛΗ

ΕΙΡΗΝΗ

11

ΣΙΓΙΟΛΤΖΑΚΗ

ΑΡΓΥΡΩ

12

ΣΚΑΛΙΔΑΚΗ

ΣΤΥΛΙΑΝΗ

13

ΣΚΟΥΛΟΥΔΑΚΗ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

14

ΤΣΑΠΑΚΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

15

ΤΣΙΚΟΥΔΑΚΗ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

16

ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΜΑΡΙΑ

17

ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΣΤΕΦΑΝΟΣ

18

ΨΑΡΟΥΔΑΚΗ

ΙΩΑΝΝΑ

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 08 Μάιος 2014 12:16
 
ΠΟΔΗΛΑΤΟ : ΕΝΑ "ΣΥΓΧΡΟΝΟ" ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 05 Νοέμβριος 2013 12:36

Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να μελετήσουν οι μαθητές τη χρήση του ποδηλάτου στη σύγχρονη Ελλάδα της οικονομικής κρίσης. Να αναζητηθούν στοιχεία για τη συχνότητα και τον τρόπο χρήσης του στα Χανιά, και να συγκριθούν με παλαιότερα χρόνια, με τη χρήση του σε άλλες ελληνικές περιοχές και σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

Ερευνητικά ερωτήματα :

Ποιό είναι το προφίλ των ατόμων που χρησιμοποιούν το ποδήλατο (φύλο, ηλικία, οικογενειακή κατάσταση κλπ);

Η συχνότητα και ο τρόπος χρησιμοποίησής του (μετακίνηση, άθληση, ψυχαγωγία).

Ποια τα είδη του, το κόστος αγοράς και συντήρησης ενός ποδηλάτου;

Υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές (πχ. ποδηλατόδρομοι);

Είναι ασφαλές ως μέσο μετακίνησης;

Ποιά τα οφέλη από τη χρήση του ποδηλάτου;

ΠΟΔΗΛΑΤΟ : ΕΝΑ "ΣΥΓΧΡΟΝΟ" ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ

Α3 - Α4

ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΟΣ

1

ΜΠΟΥΖΟΥΝΙΙΕΡΑΚΗ

ΜΑΡΙΑ - ΧΡΥΣΟΥΛΑ

2

ΠΑΠΑΔΟΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗ

ΑΘΗΝΑ

3

ΜΠΕΡΤΑΚΗΣ

ΜΙΧΑΗΛ

4

ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

5

ΡΟΥΣΑΚΗ

ΧΡΥΣΗ-ΒΑΡΒΑΡΑ

6

ΣΑΜΨΩΝ

ΜΙΧΑΗΛ

7

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ

ΜΑΡΙΑ

8

ΣΧΟΙΝΟΠΛΟΚΑΚΗ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

9

ΤΖΟΥΓΚΑΡΑΚΗΣ

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

10

ΤΡΙΛΥΡΑΚΗ

ΕΛΙΣΑΒΕΤ

11

ΤΡΟΥΛΙΤΑΚΗ

ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ

12

ΤΡΟΥΛΙΤΑΚΗ

ΜΑΡΙΑΝΘΗ

13

ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ

14

ΧΙΩΤΑΚΗ

ΡΟΔΩ

15

ΧΟΥΔΑΛΑΚΗΣ

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

16

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 22 Νοέμβριος 2013 09:30
 
« ΈναρξηΠροηγούμενο123ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 3 από 3



Με την υποστήριξη του Joomla!. Designed by: WordPress Photography Template  Valid XHTML and CSS.

     Copyright © 2013 - 2014 Γενικό Λύκειο Ελευθερίου Βενιζέλου Χανιά                                                                                                      Σχεδιασμός - Υλοποίηση - Συντήρηση Ιστοσελίδας: Μπέττυ Χίνου (ΠΕ19)