Ομάδες Μαθητών
Επιλέγοντας τον τίτλο της εργασίας βλέπετε τους μαθητές που τη διαπραγματεύονται
|
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΜΗ ΖΩΗ |
|
|
|
Τρίτη, 05 Νοέμβριος 2013 12:52 |
Η αναγνώριση της βίας στην καθημερινότητα των ανθρώπων, η συνειδητοποίηση των μορφών και της έντασης που μπορεί να εμφανίζεται και η κατανόηση των παραγόντων 'εσωτερικών' και 'εξωτερικών' που μπορεί να οδηγήσουν στην εμφάνιση ανάλογων περιστατικών. Η σημασία του φύλου, της ηλικίας, των οικονομικών συνθηκών, των κοινωνικών καταστάσεων και ιδιαίτερα η παραβατικότητα που σχετίζεται με τη εφηβική περίοδο.
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΜΗ ΖΩΗ
|
Β3 - Β4 - Β5
|
ΣΟΛΑΝΑΚΗΣ
|
1
|
ΚΤΕΝΙΑΔΑΚΗΣ
|
ΡΟΥΣΣΟΣ
|
2
|
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
|
ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ
|
3
|
ΚΩΣΤΑΚΗ
|
ΑΡΓΥΡΩ
|
4
|
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗ
|
ΑΝΤΩΝΙΑ
|
5
|
ΝΤΕΓΙΑΝΝΑΚΗ
|
ΓΕΩΡΓΙΑ
|
6
|
ΞΕΝΑΚΗ
|
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
|
7
|
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
|
ΓΕΩΡΓΙΑ
|
8
|
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
|
ΙΩΑΝΝΑ
|
9
|
ΠΑΤΙΝΙΩΤΑΚΗ
|
ΕΙΡΗΝΗ
|
10
|
ΠΕΡΔΙΚΑΚΗ
|
ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ
|
11
|
ΠΛΑΤΣΑΚΗ
|
ΙΩΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ
|
12
|
ΣΑΓΚΡΙΩΤΗ
|
ΜΑΡΙΑ-ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
|
13
|
ΤΣΙΡΟΖΙΔΗ
|
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
|
14
|
ΦΙΩΤΑΚΗ
|
ΑΡΤΕΜΗΣΙΑ
|
15
|
ΦΥΤΟΥΡΑΚΗ
|
ΔΗΜΗΤΡΑ
|
16
|
ΧΑΒΡΕΔΑΚΗΣ
|
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
|
17
|
ΧΟΥΔΑΛΑΚΗ
|
ΘΕΟΔΩΡΑ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 18 Φεβρουάριος 2014 18:13 |
|
ΜΙΚΡΑΣΙΑ: ΧΑΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ, ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ |
|
|
|
Τρίτη, 05 Νοέμβριος 2013 12:51 |
Σκοπός της έρευνας είναι να γνωρίσουν οι μαθητές την ιστορία του Μικρασιατικού Ελληνισμού, η οποία είναι η ίδια ένα μεγάλο κομμάτι της ιστορίας του Ελληνισμού από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Η προσέγγιση θα γίνει κυρίως μέσω της ιστορίας της πόλης της Σμύρνης.
Να προσεγγίσουν κριτικά το όραμα της «Μεγάλης Ιδέας», τις επιπτώσεις του στην Ελληνική πολιτική ζωή και στην τύχη του Μικρασιατικού.
Να γνωρίσουν την κοινωνική ζωή, τα ήθη και έθιμα, την παιδεία, την οικονομική ζωή, την πολεοδομία και την αρχιτεκτονική, το σύστημα υγείας, τον ελληνικό τύπο, το θέατρο, τα τραγούδια, τον αθλητισμό.
Ενδεικτικά, η έρευνα μπορεί να χωριστεί σε υποθέματα ως:
Η Μικρά Ασία πριν το 1919
Η απελευθέρωση 2 Μαίου 1919
Περίοδος 1919-1922
Η καταστροφή
Η προσφυγιά
ΜΙΚΡΑΣΙΑ: ΧΑΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ, ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ
|
Β3 - Β4 - Β5
|
ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΟΣ
|
1
|
ΚΟΥΦΙΔΑΚΗΣ
|
ΣΑΒΒΑΣ
|
2
|
ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ
|
ΙΩΑΝΝΗΣ
|
3
|
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ
|
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|
4
|
ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ
|
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
|
5
|
ΜΑΡΜΑΤΑΚΗΣ
|
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
|
6
|
ΜΑΤΣΑΜΑ
|
ΠΗΝΕΛΟΠΗ
|
7
|
ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ
|
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|
8
|
ΜΠΟΛΑΚΗΣ
|
ΙΩΑΝΝΗΣ
|
9
|
ΜΠΟΛΑΝΑΚΗΣ
|
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΡΑΦΑΗΛ
|
11
|
ΝΥΣΤΑΖΑΚΗ
|
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
|
12
|
ΠΑΠΑΘΕΟΦΑΝΟΥ
|
ΧΡΥΣΗ
|
13
|
ΠΟΛΥΧΡΟΝΑΚΗΣ
|
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
14
|
ΣΧΟΙΝΑΣ
|
ΘΕΟΧΑΡΗΣ
|
15
|
ΣΩΜΑΘΙΑΝΟΥ
|
ΑΡΓΥΡΩ
|
16
|
ΨΑΡΟΥΔΑΚΗΣ
|
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 25 Νοέμβριος 2013 16:42 |
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ |
|
|
|
Τρίτη, 05 Νοέμβριος 2013 12:48 |
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ
|
Β3 - Β4 - Β5
|
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ
|
1
|
ΛΙΟΥΔΑΚΗΣ
|
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|
2
|
ΜΑΡΑΚΗ
|
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
|
3
|
ΜΕΡΚΑΪ
|
ΤΖΟΑΝΝΑ
|
4
|
ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ
|
ΜΙΧΑΗΛ
|
5
|
ΝΤΟΥΝΤΟΥΛΑΚΗΣ
|
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
|
6
|
ΞΗΡΑΚΗΣ
|
ΣΑΡΑΝΤΟΣ
|
7
|
ΟΡΝΕΡΑΚΗ
|
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
|
8
|
ΟΡΦΑΝΟΥΔΑΚΗΣ
|
ΣΤΑΥΡΟΣ
|
9
|
ΡΟΚΑΚΗΣ
|
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
|
10
|
ΡΟΥΣΙ
|
ΜΑΡΙΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
|
11
|
ΣΓΟΥΡΟΜΑΛΛΗ
|
ΔΑΝΑΗ
|
12
|
ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ
|
ΗΛΙΑΣ
|
13
|
ΤΟΨΑΧΑΛΙΔΗΣ
|
ΑΡΣΕΝΙΟΣ
|
14
|
ΧΑΝΤΑΜΠΗ
|
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
|
15
|
ΧΑΡΙΤΑΚΗ
|
ΕΙΡΗΝΗ
|
16
|
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
|
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
|
17
|
ΧΑΤΟΥΠΗΣ
|
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
|
18
|
ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΗΣ
|
ΙΩΑΝΝΗΣ
|
|
Τρίτη, 05 Νοέμβριος 2013 12:48 |
Γνωριμία με ένα ερευνητικό κέντρο (ΜΑΙΧ), τις δράσεις και τα είδη φυτών που καλλιεργούνται στο χώρο
Σκοπός της έρευνας είναι να γνωρίσουν οι μαθητές το κέντρο , τις δράσεις, τη βιοποικιλότητα και τον τρόπο που την υποστηρίζει το κέντρο.
Θα επιχειρηθεί επίσης εξοικείωση με την τεχνική της φωτογράφισης των φυτών του κήπου του Ιδρύματος.
Μερικά από τα ερευνητικά ερωτήματα θα είναι:
- Διεξάγονται επιστημονικές έρευνες;
- Ποιες είναι οι δραστηριότητες του Ιδρύματος;
- Ποια είναι η σημασία της τράπεζας σπόρων βρώσιμων και απειλούμενων φυτών;
- Είναι εύκολο να βρούμε και να καλλιεργήσουμε στο σπίτι ντόπιους σπόρους;
- Τι χρησιμεύει και πώς έχει κατασκευαστεί ο αλπικός κήπος;
- Μπορούμε να προστατεύσουμε τη βιοποικιλότητα με τις γνώσεις που αποκτήσαμε;
- Απειλείται η βιοποικιλότητα με την εισαγωγή ξένων ειδών;
ΦΥΤΑ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΦΥΤΩΝ
Β3 - Β4 - Β5
|
ΚΑΨΩΜΕΝΟΥ
|
1
|
ΛΑΜΠΑΘΑΚΗΣ
|
ΑΝΤΩΝΙΟΣ
|
2
|
ΜΑΚΡΙΔΑΚΗΣ
|
ΑΝΔΡΕΑΣ
|
3
|
ΜΑΝΤΙΝΑΚΗ
|
ΕΛΕΝΗ
|
4
|
ΜΠΟΥΜΠΟΥΡΑΛΑΚΗ
|
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
|
5
|
ΝΙΚΗΦΟΡΑΚΗΣ
|
ΕΥΤΥΧΙΟΣ
|
6
|
ΝΤΟΥΝΙΑΔΑΚΗ
|
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
|
7
|
ΝΥΣΤΑΖΑΚΗΣ
|
ΑΝΤΩΝΙΟΣ
|
8
|
ΞΕΝΙΚΑΚΗ
|
ΕΙΡΗΝΗ
|
9
|
ΞΥΛΑΚΗ
|
ΑΝΤΩΝΙΑ
|
10
|
ΠΑΠΟΥΔΑΚΗΣ
|
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
|
11
|
ΠΙΠΕΡΑΚΗΣ
|
ΑΡΤΕΜΙΟΣ
|
12
|
ΠΛΕΥΡΑΚΗ
|
ΜΑΡΙΑ
|
13
|
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
|
ΑΝΔΡΕΑΣ
|
14
|
ΣΙΜΟΝΙΑΝ
|
ΡΑΪΑ
|
15
|
ΣΤΥΛΙΑΝΟΥΔΑΚΗΣ
|
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
|
16
|
ΤΣΙΡΤΣΑΚΗ
|
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
|
17
|
ΦΙΩΤΟΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ
|
ΙΩΑΝΝΗΣ
|
18
|
ΧΑΙΡΕΚΑΚΗ
|
ΕΥΤΥΧΙΑ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 10 Νοέμβριος 2013 13:21 |
Τρίτη, 05 Νοέμβριος 2013 12:47 |
Σκοπός της έρευνας είναι
Να εντοπίσουν/ ερμηνεύσουν/κατανοήσουν/ τα αίτια της οικονομική κρίσης τα οποία ευθύνονται για την ανεργία, την στασιμότητα της παραγωγικής διαδικασίας, την μείωση μισθών και συντάξεων , τις απολύσεις εργαζομένων, τον υπέρογκο δανεισμό της χώρας μας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
|
Β3 - Β4 - Β5
|
ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ
|
1
|
ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ
|
ΠΕΤΡΟΣ
|
2
|
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
|
ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ
|
3
|
ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ
|
ΙΩΑΝΝΗΣ
|
4
|
ΜΟΥΡΤΖΑΚΗ
|
ΒΕΑΤΡΙΚΗ
|
5
|
ΜΠΟΥΛΙΤΣΑΚΗ
|
ΕΡΑΣΜΙΑ
|
6
|
ΠΑΠΑΔΟΥΛΑΚΗ
|
ΕΙΡΗΝΗ
|
7
|
ΡΟΒΙΘΑΚΗΣ
|
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΜΑΡΙΟΣ
|
8
|
ΤΟΥΜΠΑΝΑΚΗΣ
|
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ
|
9
|
ΤΣΙΦΤΣΟΓΛΟΥ
|
ΜΑΡΙΑ
|
10
|
ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ
|
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
|
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 25 Νοέμβριος 2013 09:29 |
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 3 |